Et convidem al cinema: Una raó brillant

Escola Valenciana i la CAPPEPV (Coordinadora d’Alumnes, Professorat, Pares i Mares per l’Ensenyament Públic en Valencià) et convidem el proper dijous 14 de febrer a les 20:00h. a la projecció de la pel·lícula Una raó brillant en versió original subtitulada als cinemes Las Vegas – València, situats en la Plaça Fra Lluís Colomer, 4, València (són els cinemes que fins fa un mes s’anomenaven Cinemes Albatexas i estan situats en el mateix lloc).

L’entrada és gratuïta, però cal reservar enviant un correu electrònic a l’adreça electrònica cinema@fev.org (fins al dimecres 13 i indicant el nom complet), ja que l’aforament està limitat a la capacitat de la sala. Et confirmarem la reserva responent al correu electrònic que ens envies.

Sinopsi:

Neïla Salah és una jove de l’extraradi parisenc que somia ser advocada. Es matricula a la Facultat de Dret més important de París, però el primer dia de classe, la Neïla té un enfrontament amb Pierre Mazard, un professor polèmic, conegut per ser provocatiu i per parlar fora de to.

Tràiler: