Escola Valenciana se suma a la concentració “Més i millor educació pública”

• La concentració es desenvoluparà el 6 de setembre a les 11 hores davant de la Conselleria d’Educació.

Les organitzacions i sindicats membres de la comunitat com Escola Valenciana – Federació d’Associacions per la Llengua, FAMPA-València, UGTPV i CCOOPV convoquen la ciutadania a la concentració «Més i millor educació pública», que tindrà lloc el proper 6 de setembre a les 11 hores davant de la Conselleria d’Educació (València).

Durant la mobilització d’inici de curs escolar, les organitzacions convocants exigiran major participació i més inversió en tots els temes que pertoquen al sistema d’ensenyament públic, com ara i entre d’altres: l’educació inclusiva, els temps escolars, el plurilingüisme, les infraestructures i la retirada del fibrociment.

La concentració compta amb el suport de FAMPA-Penyagolosa, FAMPA-Enric Valor, Confederació Gonzalo Anaya, CAVECOVA, València Laica i FEU.