Escola Valenciana tornarà a beneficiar Open Arms en la seua campanya ‘Salvem vides a la Mediterrània’

De gener a juny de 2019 s’ha arreplegat un total de 10.034,37€

La iniciativa ‘Un euro, llavor de solidaritat’ que impulsa Escola Valenciana tornarà a recaptar fons per a l’ONG Open Arms destinats a salvar vides a la mediterrània. La plena vigència d’aquest fet, a més de la continua arribada de pasteres a costes valencianes, motiva l’entitat a allargar aquesta campanya un curs més.

Escola Valenciana destaca l’encomiable tasca de Proactiva Open Arms, que des del 2015 ha aconseguit mantindre sanes i estàlvies més de 60.000 persones davant d’una mort segura a la mar. La crisi migratòria i humanitària que viu Europa obliga la ciutadania a prendre consciència de la situació de les persones que creuen la Mediterrània fugint de conflictes bèl·lics, persecució o pobresa.

L’entitat aprofita el 10 de desembre, Dia dels Drets Humans, per a reivindicar el dret elemental que tenen les persones a la vida, a la llibertat i a la seguretat. Els darrers 6 anys més de 15.000 persones han perdut la vida a la mar. Per això, Escola Valenciana torna a portar a les aules aquest fet i convida l’alumnat a aportar un euro dels seus estalvis que ajudarà a salvar vides.

A més, organitzarà xarrades formatives als centres escolars amb persones voluntàries d’Open Arms per a fer pedagogia i conscienciar l’alumnat de la tasca que desenvolupa l’entitat. La campanya ‘Un euro, llavor de solidaritat’ compta amb el suport de la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica.