Devedeteca Infantil i Primària

50,00

L’escola valenciana del segle XXI necessita continguts atractius que capten l’atenció de l’alumnat i, alhora, combinen les noves tecnologies amb els recursos expressius típics de la comunicació cinematogràfica. Sota aquesta premissa naix la devedeteca d’Escola Valenciana, composta per cinc pel·lícules d’animació i les corresponents guies didàctiques per treballar les característiques del llenguatge audiovisual.

Aquesta promoció inclou un packs de 5 DVDs amb les segues corresponents guies didàctiques de cada pel·lícula amb activitats adreçades als cicles corresponents. Les pel·lícules són:

PACK INFANTIL I PRIMÀRIA:

• L’estiu i la tardor al regne d’Escampeta
  • Neu i els arbres màgics
  • Arthur i la guerra dels móns
  • Un gat a París
  • El petit príncep
Categoria:

Descripció

PACK INFANTIL I PRIMÀRIA:

• L’estiu i la tardor al regne d’Escampeta
  • Neu i els arbres màgics
  • Arthur i la guerra dels móns
  • Un gat a París
  • El petit príncep

Ressenyes

Encara no hi ha ressenyes.

Sigues el primer a opinar “Devedeteca Infantil i Primària”

També et recomanem…