Escola Valenciana assisteix a la inauguració de la mostra “Paraules”, en homenatge a Francesc Ferrer Pastor

• L’entitat cívica recomana visitar aquesta exposició col·lectiva al Museu del Mar de Santa Pola, disponible fins al 16 de desembre.

El dissabte 19 d’octubre, la representant d’Escola Valenciana – Federació d’Associacions per la Llengua, Pilar Gregori, va assistir a la inauguració de «Paraules», una mostra col·lectiva d’artistes, que va tindre lloc al Museu del Mar de Santa Pola.

La representant d’Escola Valenciana, Pilar Gregori, durant la taula redona a Santa Pola.

L’exposició, organitzada pel departament de Promoció Lingüística de l’Ajuntament de Santa Pola, fa valdre la figura del lexicògraf i acurador de la llengua, Francesc Ferrer Pastor (la Font d’En Carròs, 1918 – 2000). «La mostra és una delícia: es basa en la creació d’obres plàstiques a partir de la inspiració de les paraules que formen part dels treballs de Francesc Ferrer. Així, hi ha gran varietat d’expressions artístiques i formats: pintura, escultura, creacions amb materials tèxtils…», ha comentat Pilar Gregori i, a més, ha convidat la ciutadania a visualitzar aquesta mostra d’art que estarà disponible fins al 16 de desembre.

Exposició “Paraules”.

L’exposició va acompanyada dels materials desplegables que Escola Valenciana va elaborar amb motiu de les Trobades d’Escoles en Valencià per retre homenatge a Francesc Ferrer.

Inauguració de l’exposició “Paraules”.

Abans de la inauguració, Pilar Gregori fou convidada a intervenir en una taula redona, en la qual va explicar la importància d’aquest referent del món de la cultura, a qui Escola Valenciana havia dedicat les Trobades 2019, sota el lema «Som i serem paraules».

Material desplegable amb la biografia de Francesc Ferrer Pastor.

Els dos actes tingueren bona acollida entre el públic i foren un èxit de participació.