Les ReTrobades 2021 arriben a Parcent

Aquesta localitat de la Marina Alta acull virtualment les ReTrobades

El poble de Parcent, a la Marina Alta, acull des d’aquest dissabte 22 de maig les ReTrobades 2021 d’Escoles en Valencià. Aquesta ReTrobada, que se celebrarà de manera virtual a la pàgina web www.cappevmarinaalta.com i que ha estat organitzada per la CAPPEV Marina Alta, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Parcent i el suport i Participació del CEIP Carrascar de Parcent i les escoles de la Marina Alta,

Des d’aquest matí, a la pàgina web de la CAPPEV Marina Alta podreu trobar un plànol interactiu del municipi de Parcent, amb totes les parts i tallers de la ReTrobada on podeu clicar i, així, accedir a tot el contingut que han creat les escoles, un seguit de propostes que ens aproparan a les activitats habituals d’una Trobada d’Escoles en Valencià en temps de normalitat.

D’entre les activitats virtuals que s’han preparat està la tradicional Cercavila de la Trobada. Enguany, les xiquetes i xiquets de la Marina Alta hi participaran mitjançant una fotografia amb un cartell que porte el nom del seu centre i/o poble. Parcent també serà testimoni de la balconada, dedicada a la mestra valencianista i republicana Empar Navarro.