Cinema per Nadal d’Escola Valenciana

“Canta 2”, disponible a Castelló i València

Enguany, Escola Valenciana, CAPPEPV i Col·lectius per la Llengua de Castelló han organitzat diferents projeccions de la pel·lícula “Canta 2”cinemes OCINE de València i Castelló, amb motiu de les festes de nadal.

Amb aquesta activitat, Escola Valenciana promou la normalització de la nostra llengua en l’àmbit del cinema. Per a l’entitat, aquestes projeccions de cinema són “molt importants, perquè permeten que l’alumnat valencià es trobe amb referents que parlen en la nostra llengua tant a l’escola com al carrer”.

Cinema a València

Les projeccions es realitzaran a les 12.00 hores dels matins del 24 al 31 de desembre, excepte el dia 25, al cinemes OCINE (Centre Comercial AQUA, C. de Menorca, València).

Cinema a Castelló

Les projeccions es realitzaran a les 12.00 hores els diumenges 19 i 26 de desembre als cinemes OCINE (Av. Enrique Gimeno, 101 – Castelló de la Plana).

SINOPSI

En un món d’animals antropomòrfics, el coala Buster Moon és el propietari d’un teatre on organitza espectacles musicals. En el concurs de cant més gran del món va aconseguir que els debutants Rosita, Mike, Johnny, Ash i Meena fossin llançats a la fama. Encara que encara es desconeixen els detalls de la trama d’aquest nou film d’animació, el que està assegurat és que gaudirem de moltes versions de cançons populars.