• Aquesta aliança busca reforçar la tasca de promoció del valencià duta a terme per ambdues companyies, cadascuna des de les seues competències.
  • La telecom valenciana oferirà condicions especials a Activistes pel Valencià i dotarà de la tecnologia més moderna a l’entitat cívica, mentre que aquesta oferirà assessorament lingüístic a la companyia i difondrà els avantatges dels seus productes i serveis.
  • L’acord forma part del pla d’aproop! per a preservar la cultura i llengua valencianes amb l’ajuda dels principals agents culturals involucrats.
El president d’Escola Valenciana, Natxo Badenes i el CEO d’a`proop Octavi Sánchez

Escola Valenciana i l’empresa de telecomunicacions valenciana aproop! telecom signen un acord pel qual les dues organitzacions es comprometen a unir esforços en la promoció de l’ús del valencià.

Per a aconseguir-ho, aproop! telecom, com a operadora de proximitat molt identificada amb la difusió del valencià, oferirà condicions especials als Activistes de l’entitat perquè puguen gaudir avantatjosament d’un servei de telefonia mòbil i Internet de qualitat, amb atenció en llengua pròpia i gestionat des de territori valencià.

De la mateixa manera, aproop! telecom dotarà de servei i infraestructures de telecomunicacions a Escola Valenciana, per tal que la seua tasca de promoció i bon ús del valencià puga arribar encara més lluny.

Per la seua banda, i mitjançant l’Oficina de Drets Lingüístics de la qual disposa, Escola Valenciana vetlarà pel correcte ús del valencià en les diferents comunicacions i canals informatius d’aproop!, oferint a l’empresa assessorament lingüístic quan aquesta el puga necessitar.

Així, ambdós companyies es proposen avançar conjuntament en la defensa de la nostra llengua des de les competències pròpies de cadascuna, aprofitant d’una banda l’àmplia trajectòria d’Escola Valenciana, que porta més de trenta anys   d’activisme lingüístic, i d’una altra la diferenciadora vocació de proximitat de la telecom valenciana, que utilitza el valencià com a idioma preferent a la seua activitat empresarial.

Aquest acord amb Escola Valenciana marca l’exitosa posada en marxa del pla d’aproop! telecom per a establir aliances amb importants socis estratègics que l’ajuden a dinamitzar i engrandir el teixit sociocultural valencià, desenvolupant accions als àmbits cultural i social per tal de preservar la cultura d’aquesta terra i fomentar l’ús de la seua llengua.

Sobre aproop! telecom

aproop! és un operador de telecomunicacions de proximitat, nascut a València, que ofereix serveis integrals de mòbil, internet i fix en tota la comunitat. Disposa de xarxa pròpia de fibra i també acords amb altres operadors que li permeten oferir la màxima cobertura mòbil a tot el territori espanyol i accés a la tecnologia 4G més moderna.

aproop! té en compte com a factor fonamental el servei al client: de proximitat, que li permeta parlar amb persones que l’escolten en el seu idioma o interactuar amb serveis digitals amb la màxima cobertura, amb paquets flexibles i a un bon preu.

La seua missió és oferir serveis integrals de telecomunicacions des d’aquesta terra i en valencià, contribuint així mateix al desenvolupament de la cultura i territori valencians, treballant a diari per la seua gent.

Sobre Escola Valenciana

Escola Valenciana és una federació d’entitats que tenen l’objectiu de promocionar i coordinar l’ensenyament en valencià, fent-hi especial atenció a la renovació pedagògica i promovent activitats culturals i lúdiques relacionades amb l’ús de la llengua.

Escola Valenciana agrupa 24 Coordinadores Comarcals i entitats culturals de país que treballen per la normalització de la llengua a tot el territori. Les Coordinadores són el resultat de les inquietuds de mestres, professorat, pedagogs i pedagogues que han apostat per una escola de qualitat i en valencià sota postulats de renovació pedagògica.

La seua existència és possible gràcies al treball voluntariós de centenars d’activistes implicades als diferents projectes de l’entitat i compta a més amb una plantilla de treballadores i treballadors a les diferents comarques.

2 comentaris a “Escola Valenciana i aproop! signen un acord per a promoure conjuntament l’ús del valencià

1. Hola. com s’apliquen els descomptes per ser activista pel valencià a les tarifes d’aproop?. M’agradaria rebre informació per correu electònic. gràcies de bestreta.