‘Juntes i junts, avancem!’ és el lema de la Jornada d’Estiu que celebrarà Escola Valenciana a Gandia

• L’assemblea reunirà representants de totes les Coordinadores Comarcals adscrites a Escola Valenciana.

• L’entitat cívica analitzarà les accions desenvolupades durant l’últim any.

El proper dissabte 6 de juliol, de 10 a 19 hores, la Fundació Casal Jaume I de Gandia acollirà l’assemblea d’Escola Valenciana ‘Juntes i junts, avancem!’. En aquest espai de reflexió, que l’entitat cívica celebra amb caràcter anual, es repassaran i es valoraran totes les accions desenvolupades en el darrer any.

Enguany, el debat versarà entorn de propostes de millora per implementar el funcionament de la Federació. Estan convocades i convocats a participar en aquesta Jornada representants de les Coordinadores Comarcals, associacions i entitats membres que formen Escola Valenciana ― Federació d’Associacions per la Llengua. La tasca de totes aquestes entitats és fonamental per a la vertebració territorial i la cohesió social.

Durant l’assemblea, està previst que les regidores d’Educació dels ajuntaments de Gandia, Carmen Fuster;  Rafelcofer, Anna Garcia, i la Font d’En Carròs, Dolores Escrivà, donen la benvinguda a l’assistència. Com a cloenda de la Jornada, la Coordinadora Safor-Valldigna pel Valencià proposarà la ruta «La delicà de Gandia» per mostrar el patrimoni monumental del poble a les persones que desitgen fer aquesta passejada.

Escola Valenciana enviarà una nota de premsa i imatges a la fi de la Jornada d’Estiu.

TEMA: JORNADA D’ESTIU 2019
DIA: DISSABTE 6 DE JULIOL DE 2019
HORA: 10H. – 19H. LLOC: FUNDACIÓ CASAL JAUME I DE LA SAFOR – VALLDIGNA (Plaça Beat Andreu Hibernon, 2. Baix. Gandia)