Escola Valenciana participa en l’acte ‘La política educativa a debat’

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic, formada per les organitzacions, FAMPA-València, STEPV, FE CCOO PV, FeSP UGT PV, Escola Valenciana, CAVECOVA, CGT, FAAVEM, FEPV, BEA, Saó, Sindicat d’Estudiants, FEU, Acontracorrent, Associació de Directors i Directores de Primària, Associació de Directors i Directores de Secundària, Moviments de Renovació Pedagògica, ADIDE, FAMPA-Enric Valor, FAMPA-Penyagolosa i Valencia Laica vos convoca a l’acte:

Amb el títol: “La política educativa a debat. Reptes per a l’escola pública”, el pròxim dia 29 d’Octubre a les 18.30 hores, Facultat de Filosofia i Ciències de l’Educació. tindrà lloc un debat sobre educació en el qual intervindran:

• Rosa Cañadell. Professora jubilada. Ex-portaveu de USTEC i membre de SIEC (Seminari Ítaca d’Educació Crítica)
  • José Antonio Rodríguez. Educador social en l'”Espai del Caragol” i secretari de comunicació de la FE CCOO.
  • Ismael Sanz. Membre de la comissió d’educació de Escola Valenciana.

Modera: Agnès Ubeda. Vicepresidenta de FAMPA València.

Un comentari a “Escola Valenciana participa en l’acte ‘La política educativa a debat’

1. Poc debat.
    Es va limitar a parlar sobre la LOMCE i no sobre l’escola pública i valenciana.
    També es va obviar el treball dels nostres dirgents. des de la nostra autonomia.
    Dirigents que sembla que l’interés més fort és focalitza sobre les noves tecnologies, i l’augment dels tràmits administratius.
    La formació i motivació del profesorat també estigué absent.
    La part poositiva, la aportació del vostre representant Ismael Sanz i la de Rosa Cañadell