Èxit de la Devedeteca

Fa un any que Escola Valenciana, amb la col·laboració de l’Editorial Bromera, va encetar una nova iniciativa per acostar el cinema en versió valenciana als centres educatius . El resultat ha estat un èxit i el primer pack de pel·lícules s’ha esgotat. Moltes escoles han adquirit aquest material per treballar  pel·lícules d’actualitat en la nostra llengua a l’aula, a través de les guies didàctiques incloses en la col·lecció.

El primer pack de la devedetecaincloia les pel·lícules "Wall-E", "Happy Feet", "El Viatge de Chihiro", "Madagascar" i "Charlie i la fàbrica de xocolate".

Segons Diego Gómez, president d’Escola Valenciana, "la Devedeteca està dissenyada per a viure el cinema en la nostra llengua, està tenint una gran acceptació als centres educatius i això demostra la voluntat del professorat per tindre recursos audiovisuals en valencià per a les biblioteques, els menjadors i les aules dels centres com una eina més d’ensenyament".

La pròxima col·lecció de la Devedeteca es llançarà a novembre de 2010.