Presentació del còmic “Pompeu Fabra. L’aventura de la llengua” a Novelda

La Coordinadora per la llengua Terres del Vinalopó, la Delegació d’Alacant de l’Institut d’Estudis Catalans, l’Ateneu Cultural Republicà de Petrer i Rafael Dalmau Editor, et convidem a la presentació del còmic “Pompeu Fabra. L’aventura de la llengua” que tindrà lloc el proper divendres 27 d’abril a les 19’30 hores al Centre Cultural Gómez Tortosa de Novelda (c/ Major, 6). En l’activitat col·laboren les regidories de Normalització Lingüística i de Cultura de l’Ajuntament de Novelda i Escola Valenciana. Presentarà l’acte Brauli Montoya (delegat de l’IEC a Alacant), al qual assistiran els coautors Gemma Pauné i Oriol Garcia Quera. Amb aquest acte, la CPL Terres del Vinalopó i l’Ateneu Cultural Republicà de Petrer ens sumem a l’Any Pompeu Fabra 2018 a les Valls del Vinalopó.  Amb la col·laboració de l’Ajuntament de Novelda i Escola Valenciana.