La nova cultura popular valenciana protagonitza el tercer cicle “Foguera” al Jardí Botànic de València

•  Escola Valenciana i la cooperativa Tresdeu proposen reflexionar sobre el futur mitjançant música i conferències
  • Se celebrarà el divendres 22 de setembre al Jardí Botànic de la Universitat de València i ja estan les inscripcions obertes

Escola Valenciana i la cooperativa Tresdeu anuncien la tercera edició del seu conegut cicle de conferències “Foguera”, un esdeveniment que reunirà a cares conegudes i destacats experts i expertes per a explorar i debatre sobre la nova cultura popular valenciana. L’esdeveniment se celebrarà el divendres 22 de setembre al lloc que els ha vist créixer, el Jardí Botànic de la Universitat de València.

“Foguera” continua amb la seua missió de promoure la diversitat i vitalitat cultural al País Valencià, oferint un espai d’intercanvi d’idees i reflexió entorn de l’evolució de la cultura popular valenciana al segle XXI. Enguany, amb el lema “La nova cultura popular valenciana”, el cicle de conferències indagarà en el paper de les dones en espais de poder com també es conversarà sobre la dissolució de fronteres en la difusió cultural.

Aquesta tercera edició torna com un esdeveniment ja consolidat gràcies a l’èxit de les dues anteriors. En els darrers s’abordaren qüestions com el nou paradigma audiovisual, dones i tecnologia, feminisme i mass media o noves identitats a la cultura popular.

Entre les persones convidades en les dues primeres edicions trobem a Inés Hernand, Samantha Hudson, Rocío Vidal, Elisabeth Duval o Pol Andiñach (Cuellilargo). Així mateix, van assistir artistes emergents com Esther, Sandra Monfort, Laborde o El Joan Petit. Pròximament, s’aniran desvelant els noms tant d’artistes com dels components de les taules.

Per a obtindre més informació i inscriure’s gratuïtament a l’esdeveniment, visiteu el web foguera.info.