El Voluntariat pel Valencià estrena nova campanya

El proper dimecres 17 d’octubre a les 19 hores, el coordinador del Voluntariat pel Valencià, Vicent Font, i la tècnica Dariana Groza, presentaran la nova campanya d’aquest programa a la Sala Alfons el Magnànim del Centre Cultural la Beneficència (carrer Corona, 36. València).

Durant la vetllada, Irene Rodrigo donarà a conèixer el nou llibre del Voluntariat pel Valencià, “10 de dones”, i l’acte s’arredonirà amb les intervencions de les autores i del president d’Escola Valenciana, Natxo Badenes.

Autores del llibre “10 de dones”

Isabel- Clara Simó, Mariló Sanz, Gràcia Jiménez, Empar de Lanuza, Rosa Roig, Violeta Tena, Amàlia Roig, Lliris Picó, Carmen Agulló, Mercé Viana amb pròleg de Carme Miquel.

Nova campanya de Voluntariat pel Valencià

El Voluntariat pel Valencià és el programa d’Escola Valenciana que té com a objectiu potenciar l’augment de parlants en la nostra llengua. És un programa totalment gratuït, que  tracta de posar en contacte una persona valencianoparlant amb una altra que vol començar a parlar en valencià i formar, d’aquesta manera, una parella lingüística, que quedarà per a parlar en valencià una hora a la setmana, durant un mínim de deu setmanes.La nova campanya gràfica s’acompanya de nous materials, com ara un nou Quadern de Suport de l’autora Pura Santacreu (Edicions 96) i el llibre “10 de dones”, una continuació del llibre “10 de 2”, per commemorar els 10 anys de parelles lingüístiques que, en aquesta ocasió, compta amb la col·laboració de deu escriptores: Isabel- Clara Simó, Mariló Sanz, Gràcia Jiménez, Empar de Lanuza, Rosa Roig, Violeta Tena, Amàlia Roig, Lliris Picó, Carmen Agulló, Mercé Viana, amb pròleg de Carme Miquel.

Finalment, es realitzarà la presentació de les parelles lingüístiques i un reconeixement a les persones protagonistes del nou cartell de Voluntariat pel Valencià, persones voluntàries i aprenentes que omplin els carrers de voluntariat.

Acte: Presentació de la nova campanya de Voluntariat pel Valencià d’Escola Valenciana i del llibre “10 de dones”
Lloc: Sala Alfons el Magnànim – Centre Cultural Beneficència (carrer Corona, 36)
Hora: 19 hores